donderdag, november 09, 2006

{Dutch} Ga je stemmen of kom je naar Utrecht?

De uitnodiging die ik het gemaild naar iedereen waarvan ik veronderstel dat ze enig belang zouden hebben om op 22 november aanwezig te zijn. Ook lezers van dit weblog (die de mail niet hebben ontvangen), mogen mij mailen of ze gaan komen!
================
From: Koopal, W.Y. (Wytze, ITBE)
Sent: Thursday, November 09, 2006 10:10 AM
To: {removed}
Subject: [Sakai SIG NL] Ga je stemmen of kom je naar Utrecht?

Hallo mensen,

De tijd schrijdt voort. Het is herfst geworden. Volgende week zijn de SURF Onderwijsdagen. Op 22 november gaan we stemmen voor een nieuwe Tweede Kamer.

Maar he, wat zien we daar in onze agenda's staan? Op 22 november is ook de derde bijeenkomst van Sakai SIG NL. Ik hoop dat deze datum ook in jullie agenda's is terecht gekomen. Zo niet, dan hierbij de herinnering!

Op 22 november zullen we in ieder geval 1 of 2 praktijkverhalen gaan horen mbt het gebruik van Sakai. De agenda voor 22 november begint dus vorm te krijgen. Het 'rondje langs de velden' is natuurlijk ook een agendapunt, evenals een staande lunch. De definitieve agenda zal uiterlijk op 16 november op onze website (elearning.surf.nl/sakai_nl) verschijnen.

Graag hoor ik via een kort antwoord (svp voor 14 november) op deze email of je ook van plan bent te gaan komen op 22 november.

Regards,
Wytze Koopal
University of Twente
SURF Sakai community manager, The Netherlands
=============

Geen opmerkingen:

Een reactie posten